sobota, 2 marca 2013

Siryoku kensa!

Yoru desu!

PERFIDNIE REKLAMUJĘ FAJOWEGO BLOGASA
 
   Łikend ma się ku końcowi. Piąteczek piękny, cieplutko przez całą noc. Ciężko było, niemniej jednak bardzo przyjemnie. Pościel taka pachnąca. I koszula. I koszulka. Niuch niuch. Lubię Twój zapach :3

   MOJA CERA TO TRAGEDIAAA RATUNKU POMOCY UMIERAM

    Cem moje jogurty z intermarche. Pychotka c: I babeczki wczoraj dobre wyszły. Z Twoją ulubioną czekoladą hihihi :3

Keczup!

    Dzisiaj wycieczka krajoznawcza, fajnie było :3 Jesteś skinem. Postrach wioski. Rawrrrr~! 

    A łóżko takie zimne teraz. I nie mam o czym pisać, bo smutnawo tak. Pusty pokój, pusto w głowie. Jedynie serduszko takie  pełne.

    Wysyłam buziaczki :33

    Dzisiejsza notka taka króciuteńka. Nie mam co pisać w sumie. Ale tęsknię i kocham. Mam nadzieję na wtorek, jak nie, to każdy kolejny dzień będzie nadzieją. 

Gumi - Eyesight test KLIK Jejku jej, to leciało, kiedy do Ciebie napisałam c:

Oyasumi nasai, aka-chan :3

    

   

3 komentarze:

  1. dzięx za reklamę :3
    też wysyłam buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Padam na twarz ale udało mi się jeszcze przeczytać! Jupi! Jakaś piosenka której nie znam :3 radość.

    OdpowiedzUsuń