wtorek, 4 września 2012

Dro­ga do szczęścia jest ciem­na i cier­nista, lecz oświeca ją nadzieja.


Och, to znowu ja. Midori. Dobry wieczór, cześć i czołem. To ja mam na komputerze Muse?! LOL dobra niech leci nie chce mi się zmieniać muzyki, bo nie wiem ile będę mogła pisać. Mam zamiar iść wcześniej spać :) Zrobiłam sobie melisy. Wciąż mam łzy w oczach. Masz racje, życie chce ci zabrać wszystko. To przykre i chore. To wszystko jest chore. Wczoraj płakałam w poduszkę, że nie będziemy w tej samej szkole i będziemy się rzadko widzieć. Teraz powinnam rzucać się po pokoju, bo zmieniasz szkołę. W sumie wiem, że tak będzie lepiej. Tylko nie wiem co z nami. Nie poddam się, będę walczyć o to wszystko. Mam marzenia związane z Tobą. Jeżeli jesteś wstanie o czymś marzyć, jesteś wstanie to zrealizować. Mój kochany laptop, pozbawiony sześciu klawiszy kopie mnie prądem. On też mnie lubi. W szkole? Było dobrze. Nie czułam się jakbym była w nowej szkole. Tylko klasa inna, ale to nic. Swój los mam gdzieś, bo czuje, że za bardzo narzekam kiedy ty masz naprawdę gorzej ode mnie. Dużo gorzej. Kochanie damy rade, ale trzymajmy się razem. Zimno mi w środku. Źle mi. Kiedyś wszystko się ułoży. Wierzę w to. Nadzieja daje siłę do by­cia ra­dos­nym w roz­paczli­wych okolicznościach. 



Love is our resistance
They'll keep us apart and they won't stop breaking us down
Hold me
Our lips must always be sealed

~ Muse - Resistance 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz