piątek, 7 września 2012

Penitenziagite, penitenziagite!, czyli bratek, ogarnianie się i czy to szczęście?

   Joł joł tu Yoru, którą bolą mięśnie twarzy od nieustannego szczerzenia się w monitor :33 

   Jak mi się żyje? A jakoś. Dawno mnie tu nie było, bo nie byłam w nastroju do pisania czegokolwiek. Wewnętrzna rozterka. Cóż, jestem tylko nastolatką :3

   Skończyłam oglądać Angel Beats! w dwa dni, to były fajne dwa dni. Całe dwa ostatnie odcinki przeryczałam. A już w ostatnich minutach finałowego odcinka to była histeria. Kanaaaadeeee! ;_____________________________; tak dużo smutku na raz.

   Jak z Janki to nie wiem. Jakoś tam żyjemy, dzisiaj było dziwnie, ale okej, zobaczymy, jak jutro. Policzek. Nie wiem, czy to urocze, czy mam się bać. Nie wiedziałam, że w moim mieście jest jakiś Stary Browar lol, a mieszkam tu od 15 lat.

   Piję bratka. I to nałogowo. Napar bogów, Midori. Napar bogów.

    Starcia z wfistką zawsze spoko. Nienawidzę szmaty. Co za dzicz. No i pierwszy raz w życiu nauczyciel kazał mi zmyć makijaż O.o Miałam tylko tusz do rzęs, ale okej. Wyszłam, poczekałam trzy minuty, wróciłam. Nauczyciel powiedział "no i tak już lepiej". Tylko, że ja nic a nic nie zmazałam O.O no ale okej.
  


Janki 
21:25:19 
u mnie jabłecznik, tyle że z brzoskwiniami :c

Yoru 

21:25:48 
brzoskwiniecznik? xD jak jabłecznik może być z brzoskwiniami? xD


   

 Noo, ogarniamy się, Yoru. Wszystko będzie dobrze, happy end. I takie tam. Ponoć zasługuję na miłość. Ponoć mam duże oczyyy *___* Jejku jej. Słodziasio.

    DO WHAT YOU WANT, CAUSE A PIRATE IS FREE
YOU ARE A PIRATE!
YAR HAR FIDDLE DEE DEE 
BEEING A PIRATE IS ALRIGHT TO BE 
DO WHAT YOU WANT, CAUSE A PIRATE IS FREE
YOU ARE A PIRATE!

(słucham już tego, uwaga, dwie godziny i trzy minuty :3 Tej wersji dziesięciogodzinnej. Faaaajnie).

Oyasumi nasai! 

  

6 komentarzy:

  1. i co ja mam napisać? ale musze zostawić ślad mej obecności...o może "Tu byłam"

    OdpowiedzUsuń
  2. Płacz przy końcówce Angel Betas! to żaden wstyd - to norma XD
    Pytanie zasadnicze - Iwasawa, czy Yui?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się zdaje czy ostatnio nie pisałyście? Aż tęsknię, normalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. wfistka to nie zawód, to styl życia xD
    nie wiem czy mam już płakać czy nie przez spoiler o angel beats, bo zamierzać obejrzeć w nadchodzącym tygodniu (cały przyszły tydzień mam wolne od wykładów)
    Pozdrawiam, całuski czy co tam jeszcze chcecie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. http://rebyouanime.blogspot.com/2012/11/liebster-awards-nominacja.html
    Nominowałam was do Liebstar Awards. Tylko żebyście tak napisały coś...

    OdpowiedzUsuń