niedziela, 18 listopada 2012

wyrzuty sumienia.

Tu Midori.
Postanowiłam wejść na chwilę na bloga. Komentarz Ann mnie trochę ruszył. Dlatego piszę. Znowu mam problem z uchem i trochę mnie boli. Dopadło mnie włosomaniactwo.. nie wiem czy to dobrze czy nie. Yoru twierdzi, że już schizuje :3 Zrobiłam sobie loki na chusteczki nawilżane ;)  
W szkole nie jest źle. Tylko muszę się ogarnać i trochę pouczyć. Mam problemy z klawiatura przepraszam za błędy. Zrobiłam wczoraj bransoletkę o taka :3
Nie lubię kiedy 
amerykanie mówia po polsku.

Ten blog został nominowany przez bloga:
http://rebyouanime.blogspot.com/
Teraz odpowiem na pytania:
1. Jaki masz kolor włosów?
- Trudne, większość twierdzi, że s
a rude :3 Według mnie jakiś dziwny blond. :)
2. Jaki gatunek filmów lubisz?
-thriller. Horrory mnie nudza lub sa żałosne. Lubię czuć pewien niepokój przy ogladaniu filmu.
3. Ulubiony kolor?
a mogę dwa? Jokerowy fiolet i jadowita zieleń <3
4.Yandere czy tsundere? XD
- yandere :33 bliżej mi do tego ^^
5. Hobby?
- nie umiem się określić. Lubię czytać mangi. Lubię przegladać blogi. Lubię robić zdjęcia. Lubię robić bransoletki. 
 6.Czy chodzisz na kołka dodatkowe w szkole?
- W mojej szkole sa jakieś kółka o.O
7.Uprawiasz jakiś sport?
- ćwiczenia na plecy się licza? Mrrr kifoza <3
8.Ulubiona książka?
- Trudno powiedzieć :C
9.Jak wpadłaś(eś) na pomysł prowadzenia bloga?
- Nuda u mnie wraz z Yoru :D chciałyśmy znaleźć kogoś o podobnych zainteresowaniach :D
10.Przeczytałeś całego Harrego Potter'a? (kreatywność działa)
- Tak i to kilka razy :D wszystkie części chyba cztery razy *.*
11.Jakie cechy cię w ludziach najbardziej denerwują?
- To może nie cecha. Nienawidzę kiedy ktoś uwa się za lepszego. Szczyci się markowymi ubraniami. Za pomoca tego buduje swoja osobowość. Nienawidzę też ludzi nie pokopanych przez życie. Z błahymi problemami.


Przepraszam, że nikogo nie nominuje. Nie mam kogo :C
Postaram się tu czasem pisać..
Czy wyglad nie jest za ciemny? Nie mam pomysłu co z nim zrobić ;____;

10 komentarzy:

  1. Boże, nareszcie. Nie myślałam że tak się da, ale prawie autentycznie się stęskniłam. Jestem chora żeby tęsknić za ludźmi których nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś chora. W końcu trochę mnie znasz :D

      Usuń
  2. Było tu tak smutno i pusto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beze mnie? o.O Serio wszyscy uważaja, że mam tu wrócić :3

      Usuń
    2. Owszem pytam nie sadziłam, że ktoś będzie :3
      niestety/stety wracam chyba tylko ja czyt. Midori.

      Usuń
    3. A dlaczego ja miałabym nie wrócić? :3
      Dalej będę męczyć naszych licznych czytelników moją pseudointeligentną gadką :D
      Doceniona Midori ^___^

      ~ Shiruku Yoru

      Usuń
    4. Pseudointeligentna gatka pyszna niczym szpinak.
      Wyczuwam rozdwojenie jaźni. :D


      ~Midori Endo

      Usuń
    5. Nie no, osoba, która nie przeczytała paska o nas z boku pewnie myśli, że schizofrenia :D

      Usuń
  3. ale jak przeczytała to też...

    OdpowiedzUsuń