czwartek, 22 listopada 2012

=^.^=

Tu Midori!
Cieszę się, że plany na jutro wypaliły. Tonakai będzie późno, bo koło 18. Grunt, że będzie i się spotkamy chociaż na trochę. Posprzątałam w pokoju, odkurzyłam, wyczesałam włosy z dywanu (oj.. tak ich dużo) Nie pamiętam kiedy odkurzałam. Chyba we wrześniu >.<
Klawiatura dzisiaj przyszła. Więc pisze do was stukając w nowe klawisze ;) takie ładne, jak kosteczki czekolady *-* laptop od razu wygląda jak nowy. Ciekawe ile wytrzyma ta klawiatura. Miła niespodzianka w szkole. Nie było pana od historii. Zrobili nam wcześniej geografię. W związku z tym byłam w domu o 13, a nie o 15. Sprawdzian z geografii: umiałam prawie wszystko, wkradną się pewnie drobne pomyłki, ale chociaż nie ściągałam jak cała klasa i dobrze mi z tym. Cóż, niektórzy przejechali się na owych ściągach. Pani pomieszała różne sprawdziany. Potem próba przełożenia kartkówki z chemii u wychowawcy xD poszedł do pani. Powiedziała, że jak będą same słabe oceny to nie wpisze. Nie było trudne. Powiedziałam wszystko Pajęczej Prostownicy (nie pamiętam jak to było o.O) a sama w swoim rzędzie nie wiedziałam :c
życie. Wygląd. Moje pierwsze podejście do nagłówka. Sądzę, że nie jest tak źle. Nie umiem tylko usunąć tego białego. Jutro sprawdzian z wosu. Czy tylko ja nienawidzę z całego serca tego przedmiotu jest bezsensu -.-'' nie wiem czy coś umiem. Mam nadzieje, że będzie 3. Idę się kąpać więc papa :3
+ 3 odcinek school days się buforuje.

2 komentarze:

  1. Ja tez miałam dziś sprawdzian z geografi, z taką różnica że nic nie umiałam ;_; I ja tez nie cierpię wosu. Na początku nie zorientowałam się że to robiony "ręcznie" nagłówek ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zła ocena wpadnie to najwyżej poprawisz :3
      wos to jakaś masakra ;__________________; ten sprawdzian na 100% zawaliłam :c cieszę się że nie zauważyłaś ^^

      Usuń