poniedziałek, 26 listopada 2012

Kitto, kitto kimino siawase ga aru, czyli SIEMAAAAAAAAAAA~!

Mrrrhihi, Yoru desu!


   Baardzo fajny weekend :3 W piątek koncert z Pinku Panku i z 2 skinami + 1 metalem + 1 niewiemcotoaleznamgoijestokej. Śmiesznie było słuchać, jak gadają o wpierdolu XD Damdamdam, jestem podwójnym agentem, bo kumplę się z obydwoma świebodzińskimi gangami, mrrrhihi. Wracając do tematu, koncert. Całkiem miły, sześcioosobowe pogo w sali 3x6m :3 Duuużo siniaków, ale warto było. Co to za zespół, nie wiem, ale supportują Acid Drinkers. A na koncert przyszła tylko nasza szóstka, czy to nie zabawne? Ale mi się podobało. Jeeej, było fajnie <3


Byłoby fajniej, gdybym nie bała się, że umrzesz. DEBILU.

Galaretko nastrojów.

   Sobota... Hmm. Co ja robiłam w sobotę. A tak. Też było fajnie. Nie ogarniałam, ale było fajnie, byliśmy pod Jezusem i w Tesco i na Lipowej... A później u mnie w domu. I jedliśmy płatki. Bez mleka, bo bieda w domu.

Krzywda, krzywda, krzywda!

Niedziela jak najbardziej na plus, od 12 do 19 z Tobą :3 Co my robiliśmy tyle czasu DDD: Hmm grałeś na gitarze, udawaliśmy obrażonych, wywiercałeś mi dziurę w głowie wzrokiem, leżeliśmy i gadaliśmy, ale z nas śmieszki h3h3. I Twój brat pukał O.o dlaczego? Pff. Nie lubię go.

   Praca wre, dzisiaj był pierwszy etap konkursu polonistycznego, chyba okej. Rano badania krwi, rutynowe, kontrola mojej anemii. Szkoła jak szkoła, 2 z przeklętych soli, hehe, czyli zdaję z chemii jednak. Jutro do Ciebie autobusem? :3 Mam nadzieję. O, i trzeba odnieść arkusz na WOŚP. To dam matce, odniesie. 

Najjaśniejszy puder w rossmanie jest dla mnie za ciemny. I robi mi efekt pomarańczowej twarzy ;____; Jestem straaasznie blada, w sumie to już chyba do przesady, a będzie jeszcze gorzej, bo zima. Wolę być blada, niż opalona, no ale kurde, nie jak ten śnieg :c Żadnego pudru. O podkładach nie mówiąc. A kremy BB z Garniera nie dla mnie oczywiście. Za ciemne, elo elo 3 2 0. 

   Hehe zrobiłam pierścionek XD DIY bijaaacz. Znalazłam jakiś stary pierścionek i rożyczkę, więc użyłam butaprenu. I to tyle. DIYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

DIIIIIIYYYYYY BIJAAAAAAAACZ

   I nie chce mi się jeść kolacji. Wypiłabym coli cherry. To w sobotę, skarbie? :3

Sayo~!



______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

takie znajome :3



Midori edytuje, bo stwierdziła, że nie ma sensu pisać kolejnej notki.
Czuję się taka.. hm przeciętna. Tak to dobre słowo. Jedna z wielu w tłumie dla ciebie wyjątkowa. W sumie mi to nie przeszkadza :) Dzisiaj się przestraszyłam, że nie będzie Pająka. Nie chciałam caaalutki dzień w szkole siedzieć sama. Była wczoraj na koncercie, to wszystko wyjaśnia.
Zostałam zlinoczowana wzrokiem przez babę od WOKu bo nazwałam chłopaka z mojej klasy idiotą.
- *daje mi kartkówkę*
- TO NIE MOJE IDIOTO >.<
- *chichoty i wzrokowy lincz.
- Yyyyy no przepraszam..
Mam nadzieje, że wychowawca się nie dowiedział o.O bo mnie lubi. Mam zamiar się wyspać. Nie spałam dobrze od jakiś kilku tygodni. Nie lubię się nie wysypiać. Nie rozumiem zachowania niektórych, nieco przesadzają. 
Idę spać, dobranoc :3






4 komentarze:

  1. Podobno kremy "BB" z garniera to gówno a nie BB. Ja się jednak nawet nie maluję a podkład i puder to w ogóle nie wiem do czego służą O.o U nas grają na lekcjach w kutasa i jak facet od historii (fajny wszyscy go kochają) uslyszał to powiedział tylko "Maja (dziewczyna która wygrała), co t masz w głowie?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gówno, miałam takowy, używałam 3 miesiące. W sumie wtapiał się w cerę i był lepszy niż jakiś badziew podkład.
      Ja maluję, tapeciara ze mnie h3h3. Korektor, puder, eyeliner, tusz, czasami jakiś cień DDDDD: tapeeeciara.
      Ale do szkoły oczywiście tylko puder i korektor :3
      Jak się gra w kutasa? DDD:

      ~ Yoru.

      Usuń
    2. Cóż, gra jest dość prosta. Wszyscy siedzą na lekcji w ławkach i kto głośniej krzyknie podczas lekcji "kutas". Inteligentne zabawy moich kolegów...choć ja też grałam

      Usuń
    3. też w to grałam w gimnazujm! :D ~ midori

      Usuń