środa, 21 listopada 2012

bełkot i drożdże

Dzieńdobrywieczór. Tu Midori. Yoru smuta..pewnie już dzisiaj jej nie będzie :(
Czekam na nowa klawiaturę, z ta mam lekkie problemy. Od wczoraj piję drożdże. Tak drożdże. Dzisiaj już nie smakowały tak tragicznie jak wczoraj, ale wciąż ten dziwny posmak :c Cóż walczę o każdy centymetr włosów, bo w styczniu obcinam końcówki :c (tak, świruje. Tak, muszę się wygadać) poza drożdżami pije skrzyp i pokrzywę  Włosy chce mieć do talii, aktualnie mam kilka cm za zapięcie od stanika xD Taki bełkot. Przepraszam, początkowo chciałam założyć drugiego bloga na "włosy", trudno będzie tu. To dość płytkie... jak to wam przeszkadza to mówcie będę pisać o czymś innym xD
Niby uczyłam się na sprawdzian i tak mało umiem. Większość pewnie zrobi sobie gotowce. Ja nie. Lekka przesada. Niektórzy są głupi ^^ jak można nie wiedzieć gdzie jest Kanada o.O jest listopad, a jutro do klasy dojdzie "nowy".

Przepraszam za ten bełkot.


edytuje:
Cóż tak przeglądam inne blogi i sa takie ładne i w ogóle. Ja trochę tego nie ogarniam, ale myślę  że nie jest źle. Yoru w ogóle się na tym nie zna. Mam ochotę na watę cukrowa. Dzisiaj losowaliśmy kto komu robi paczkę na mikołajki. Cóż nic do niego nie mam, kupię mu słodycze jakieś smakowite, bo kebab dość ciężko zapakować w paczkę xD Osobie która robi mi paczkę powiedziałam, że chce kuroshitsuji tom 6 :33 ciekawe czy dostane. Rok temu powiedziałam, że ma być death note 2 i koniec! Od tamtego czasu mam tylko 7 tomów T^T

3 komentarze:

  1. No to może ja powiem coś o moich włosach :D mam takie do ramion i cały czas się zastanawiam czy obciąć czy zapuścić po czym obcinam niewiele i znów eis zastanawiam. Takie małe błędne koło. Ja oglądam teraz Shiki, a wy? (jakoś opieprz trochę ode mnie Yoru że smutna. I naprawdę, jak można nie wiedzieć gdzie jest Kanada? (w sumie to mi się Hetalia przypomniała i fani będą wiedzieć jak można nie wiedzieć gdzie jest Kanada "co? Kanada? kto to?")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z taka otaku z mojej klasy smiałam się z niej i gadałyśmy o hetalii, ale się nie trzymam z ta "otaku" i dobrze w sumie.
      ja nie ogladam nic a yoru nie wiem :c nieee maaaam co ogladać :(
      Zapuszczaj włosy <3

      Usuń
    2. ja rok temu miałam takie do ramion, a teraz widzisz jakie mam :3

      Usuń