piątek, 23 listopada 2012

krew, mgła i brak.


Midori. Szukałam grafik ze school days.. cóż ostro sobie zaspojlerowałam >.< anime mi się spodobało dopiero 5 odcinek się buforuje, ale takie uroki mojego internetu. Koleżanka uczesała mi warkocza na przerwie, a trzyma się do teraz o.O Jak ja uczeszę godzina i już popsuty. Po szkole poszłam do Tonakaia. Jego mama powiedziała, że jak będzie go wiozła do babci to mnie odwiezie. Po pewnych oporach zgodziłam się. Nie było tak źle, pojechaliśmy do lekarza potem na pobieranie krwi xD Głupia baba podrywała go mówiąc, że ma piękne młode żyły o.O. Drożdże z mlekiem i miodem są pyszne *.* zapomniałam kupić więc już dzisiaj sobie nie wypije. Znowu mam głupie sny, w których zamawiam glany pół skórzane pół zamszowe na zamek z kiczowatą czaszką o.O Jutro chce cię tu i koniec. Stęskniłam się już.
Takie bez ładu i składu, ale chciałam napisać.

3 komentarze:

  1. Piękne młode żyły? Podryw na pielęgniarkę ^^ Nie tknęłabym drożdży sama z siebie o.O Serio są dobre? I swoją drogą, na co pomagają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi strasznie smakują. Tylko koniecznie trzeba je najpierw zabić wrzątkiem!
      Drożdże zawierają duużo witaminek :)
      Pomagają na paznokcie (to jakoś mi nie potrzebne) włosy i cerę :D (to już tak)

      http://www.anwen.pl/2011/10/podsumowanie-akcji-wosy-rosna-jak-na.html

      Usuń
  2. Mwahaha, wszyscy spoilerują sobie School Days :3

    OdpowiedzUsuń