wtorek, 20 listopada 2012

Yame cha e isso iya na koto nante?

no heeeej
Shiruku Yoru desu!

   Także tego, dzień dobry, wcale nie taki dobry. Kolejna awantura z nim, litry łez z obu stron, nie wiem, co się tu odbywa, ale chyba jest już dobrze. Jeden duży zakaz, właściwie to dwa, jeżeli liczyć z obu stron. Pinku Panku chyba nie jest zadowolona, być może ma rację... Ale mówi się trudno, alkohol nie jest rzeczą, dla której żyję, jesteś nią Ty i jeżeli Ci się źle to kojarzy, to ok - przestanę. Mam nadzieję, że moją prośbę też uszanujesz. 

   W szkole kijowo, chemiczny terror. Pam pam pam sole tańczą tańczą pam pam tańczą. Jutro, z tego co słyszałam, sprawdzian z geografii. Heheszky XD

   Wkręcam się trochę w Koreę :3 Jeeeej, uszka na święta :3 Bardzo fajny pomysł. Skoro Ci się podobają i mi się podobają, to nie widzę przeciwskazań ^_____^ Uszky idą z Azji!

   Elo, powiedzcie mi, dlaczego Hyuna jest taka łaaadna *__* Piosenki puste, ale wpadają w ucho w sumie i całkiem przyjemnie się w ich rytm hopsa do szkoły. Hops hops hops!

   Co tam jeszcze u mnie słychać. Chyba nic, taka tam notka, bo akurat mi się chciało.

Hyuna - Bubble Pop. KLIK!

O TAKIE USZKY ZAMAWIAMY~!


No, pozdereczki!

Ps. Siedzicie może w temacie i poleciłybyście mi jakieś koreańskie dramy/filmy? I gdzie mogłabym je oglądnąć? :D



 

2 komentarze:

  1. Niestety mi Korea jakoś tak specjalnie nie leży. (można interpretować to tak: "jestem ograniczona" "mam wąską specjalizację") więc nic polecić nie mogę. Nie do końca wiem co się stało więc nie będę próbowała cie pocieszać. Mam nadzieję jednak że już jest naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma powodu, żeby mnie pocieszać, jest już naprawdę dobrze, chyba nawet lepiej, niż było :3
      Z Koreą to kiedyś też tak miała, zupełnie mi nie pasowała. Ale teraz jakoś na to zafazowałam i jest ok :D

      ~ Yoru

      Usuń