środa, 19 grudnia 2012

krótko i bezsensu


Wczoraj nie napisałam notki, bo robiłam cztery gotowce na matmę. I zrobiłam. Na zwykłej kartce lekko ołówkiem co trzeba. Wielki stres dzisiaj rano. Na pierwszej lekcji nie mogłam się skupić, przez co nie rozumiem tematu z matmy :c na drugiej poszłam pisać ten sprawdzian z czterema gotowcami :3 Udało mi się! Nie miałam po co się denerwować ;) Mam nadzieje, że się tylko nie domyśli :c Karkówka z niemieckiego poszła średnio, sprawdzian z angielskiego też. Jutro kartkówka z geografii, w piątek z niemieckiego. Dam radę? Zabieram się za animę. Ann powiedziała, że Madoka to oglądamy. (dzisiaj już nie zdążę, bo zaraz spać :C) Jutro przyjedzie mój brat, moja paczka na yattcie już wysłana. Chce do Tonakai'a jutro mu idę coś kupić mam dużo czasu po lekcjach. Już mam pomysł :3

Dzięki że mnie olewasz :))))
Rozmowa z bratem:
Brat: Co mam kupić mamie?
Ja:Może płytę, lubi sobie czasami posłuchać tej swojej muzyki :)
Brat: Beatlesów?
Ja: O fajnie :D (*.* bo też lubię)
*dzwoni kilka godzin później
Brat: Beatlesi kosztują 70 zł -.-
Ja: Może ABBA?
Brat: Kosztuje 20 zł wezmę xD
Lubię go i świetnie gotuje.
Tonakai przytul mnie.

tak krótko i bezsensu :)

Ann nie działa mi gg -.- :C

6 komentarzy:

  1. O nie, nie działa GG. A ja akurat mam BARDZO WOLNY WIECZÓR. Luźno było dziś ^^ Ciesze się zew matma ci poszła, trzymam kciuki niezmiennie za resztę. Też lubię Beatlesów ^^ Nie wiem jak ci przypadnie do gustu Madoka. Nie zniechęć się na samym początku :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ABBA też spoko :3 leci caaaały czas :3
      Widziałam 6 minut odcinka i było fajne :D (musiałam iść spać)

      Usuń
  2. Kurczę, ostatnio dodałam ci komentarz, ale akurat gdy kliknęłam w prostokącik "Opublikuj", to wyświetliło mi się, że twój blog nie istnieje i posmutniałam, bo nie miałam jak się z tobą skontaktować. :<
    Jestem dumna z ciebie, że dodałaś mnie. :P Ja ciebie również, gdyby to coś dla ciebie znaczyło... Zastanawiałam się, dlaczego się tak złożyło, że dopiero w tym roku zaczęłaś się uczyć angielskiego? Bo to troszkę dziwne. Jesteś w liceum czy gimnazjum? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od podstawówki niemiecki :)(mieszkam na zachodzie Polski) W gimnazjum nie mogłam decydować jakiego języka chce się uczyć więc niemiecki i rosyjski i teraz w LO mam niemiecki i angielski o.O Tak się złożyło trudno nauczę się chociaż podstaw przez 3 lata :)Cieszę się, że udało mi się go uratować <3 Miło, że dodałaś.
      Znalazłam dzisiaj Jantara i olej kokosowy *___*

      Usuń
  3. Koniecznie musisz obejrzeć Madokę! Bulwers!

    OdpowiedzUsuń