sobota, 15 grudnia 2012

Lepiej by było gdyby moje notki miały jakiś sens.


Dobry wieczór tu Midori :3 Cały dzień "zabiegany" mimo, iż nie ruszałam się z domu. Stwierdziłam, że już dzisiaj więcej nic nie zrobię więc piszę notkę jedząc kisiel o smaku różowego frugo :3 z niewyjaśnionych przyczyn mama kupiła tylko takie. Okej, są smaczne, ale inne też lubię :c Kiedy nie mam okularów na nosie, słabo widzę co pisze to straszne. Przedostatni tydzień szkoły, przed przerwą świąteczną minął bardzo szybko. Wychowawca mówił, że mamy dawać z siebie 150% i tak robię :3 jest ciężko, muszę jeszcze poprawić sprawdzian z matmy, napisać kartkówkę z PO, dobrze napisać sprawdzian z angielskiego i kartkówkę z geografii. O i chyba słówka z niemieckiego O_o dużo tego. I wszystko w jednym tygodniu. Dodatkowo projekt na geografię o Japonii <3 Zrobiłam dzisiaj 33 strony. Jutro będę kończyć. Mam zamiar narysować jeszcze kilka rzeczy (jestem tak skąpa, że wolę narysować gejszę czy maneki neko niż tracić tusz i drukować xD) W ciągu tego tygodnia ubrałam cztery choinki - dwie w domu i dwie w szkole. Wczoraj upiekłam pierniczki, dzisiaj polukrowałam je i posypałam posypką *.* wyglądają słodko i takie są :33
Na środę muszę zanieść blaszkę ciasta do szkoły. Nie wiem jak się zabiorę z nią autobusem, ale wiozło się już większe rzeczy. Półmetrowy wiatrak xD Wielki tekturowy wodospad z foliową wodą. Och, ta fizyka w gimbazie. Hahhahahahahaha, moje notki są tak bardzo nudne, ponieważ mój świat ogranicza się do szkoły domu  i internetu. Ostatnio brak mi nawet czasu na anime. A jak już zacznę (nawet jak mnie wciągnie) to odpuszczam po kilku odcinkach.. nie wiem co się ze mną dzieje. Z trzech zaczętych serii żadnej nie skończyłam :c
Cieszę się, że brat przyjedzie na święta. (siostra na szczęście nie :3) będzie w domu w czwartek, albo w piątek. Będzie śmiesznie jak zawsze. Nie wiem co mu kupić na święta :c on kupuje mi mangi, a ja nic dla niego nie mam :c Jakieś propozycje? Chciał atlas bądź książkę, ale w tych księgarniach nic nie ma >.<
Dla Tonakai'a wciąż nic nie mam. Niby mi mówi, że nie muszę mu nic dawać, ale tak głupio. Mam nadzieję, że podczas świąt często będziemy się widzieć. Za 13 dni minie rok jak jesteśmy razem o.O Naprawdę nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Mało dzisiaj rozmawiamy.
Lepiej by było gdyby moje notki miały jakiś sens.
Matka dzisiaj znowu działała mi na nerwy, bo źle chodzę, bo źle mieszam.



16 komentarzy:

  1. A ja sobie oglądam Strawberry Panic i stwierdzam że yuri nie jest gorsze od yaoi. Ja to ogólnie tolerancyjna jestem :3 Ja to naukę olewam regularnie i się za to przeklinam, jetem taaaka leniwa ;_; Masz ten projekt na geografie w formie elektronicznej? Jeśli tak to prześlij mi go, co? Ja tam mam 8 serii zaczętych. A jeszcze niedawno dziwiłam się siostrze jak tak można. Śniło mi się dziś że mam strój cosplay Madoki (tej z "Madoki") i spotkałam na jakimś konwento-pikniku dziewczyny w strojach innych mahou shoujo z tej serii i razem wystawiałyśmy cosplay. A wczoraj że śpiewam w filharmonii piosenki vocaloidów. Nie ma co, mam coraz fajniejsze sny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi yaoi i yuri wisi :3 jak wciągnie to obejrze, jak nie to nie. Nie mam jakiś ograniczeń, jeśli chodzi o gatunki anime (oczywiście nie hentai xD) Ja w tym roku jakoś mniej olewam naukę :D Zależy o czym chcesz to ci wyśle :c bo ja mam tego troche i nie wiem czego dokładnie potrzebujesz. Wszystko z wikipedii xDD Fajne masz sny *-* ja dzisiaj zabijałam tych złych z Tonakaiem i byłam u kosmetyczki z Yoru i uczyłam się chemii xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam już, że nazwa bloga jest cudowna? Cały czas nucę sobie ,,dum dum dum ohajoł" i siostra patrzy na mnie jak na ufo.
    Nigdy nie jadłam kisielu Frugo, czego to ludzie nie wymyślą, boję się próbować. O tak, też muszę się nauczyć całej masy słówek na niemiecki, i poprawić sprawdziany, inne napisać... Aż odechciewa się żyć. Koniecznie zapodaj tutaj te rysunki, jestem ciekawa, jak rysujesz :3 Mam dokładnie tak samo, szkoła, dom, internet, nawet nie mam kiedy oglądać anime! Wczoraj wielkie święto, bo kupiłam sobie trzy mangi. Hmm, a jaką książkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a znasz melodię do "dum dum dum ohajoł!" miałam kiedyś taki sygnał sms :D Mama kupuje to jem :3 lubię kisiel do kubka bo nie trzeba brudzić garnków. No odechciewa się żyć :c ale to tylko ten tydzień. Więc jakoś damy radę :D Gdzieś wcześniej był chyba mój rysunek o.O mogę zapodać tylko zdjęcie kamerką, bo aparatu jestem na razie pozbawiona :c ja dostane 4 mangi od brata C:
      książkę.. myślałam o czymś dotyczącym II wojny światowej.

      Usuń
    2. A jak leci melodia do "dum dum dum ohajoł"? (Nazwa charakterystyczna, wpisałam dziś w google i od razu wyskoczyło ^^ I popieram jeśli chodzi o rysunki :3

      Usuń
    3. dum
      dum
      dum
      OHAJOOOOOOŁ!
      kiedyś może z Yoru nagram, ciężko ogarnąć co i jak :D
      To może dzisiaj coś dodam z mojej twórczości xD

      Usuń
    4. Nie znam tej melodii, w ogóle nie wiedziałam, że jest jakaś melodia XD Oczywiście, ja jestem tak ograniczona i przymulona, że nie mogę znaleźć, ratujcie! -_-
      Zapodaj, na pewno rysujesz lepiej niż ja, mój kolega jak zobaczył kilka moich ,,dzieł" to napisał na jednym ,,Skierowanie do psychologa".
      Oo, a już wiesz, jakie mangi?
      On interesuje się historią?

      Usuń
    5. Myszo droga :3 chyba w poprzedniej notce pisałam jakie mangi mi brat kupuje :D
      - Kuroshitsuji VII VIII
      - death note VIII
      - Dengeki Daisy I
      Zapodam później :3 No trochę interesuje :)

      Usuń
    6. Ech, mam zamuł i nic nie dostrzegam :c
      Daleko już jesteś z DN... Też chciałam kupować Kuro, ale nie załapałam się na pierwszy tom, a potem już nie miało to dla mnie sensu. Może kiedyś...

      Usuń
    7. wcale nie daleko :c death note kupuje od września 2011
      To co że się nie załapałaś ja bym kupowała, Cielik <33

      Usuń
    8. Teraz kupuję już co innego, stać mnie tylko na Pandorę, Soul Eatera i Welcome to the NHK!, no i Otaku.

      Usuń
    9. Soul Eater mam zamiar kiedyś kupić, nie oglądałam anime więc nie wiem czy mi się spodoba. Welcome to the NKK! też chciałam o.O Otaku według mnie się nie opłaca kupować :c

      Usuń
    10. Też sobie chyba kupie Soul Eatera ale mam już dużo mang do kupowania więc mogą być problemy...

      Usuń
    11. Można rozłożyć to na trochę zawsze :3 ja byłam 3 tomy Kuroshitsuji w plecy.
      V-przeczytałam od kolegi więc sobie nie kupię
      VI powiedziałam że chce na mikołajki od koleżanki z klasy
      VII i VIII kupi mi brat :3

      Usuń
  4. Jakim to olejem? :> Ja zawsze jestem zaopatrzona w wazelinę + balsam do ust + krem Nivea. Wtedy uzyskuję optymalne nawilżenie. :D A zdjęcia herbaty - cóż, to tylko zdjęcia zrobione dla udokumentowania faktu, iż wypiłam herbatę z cytryną, czego na co dzień nie robię... :D
    Nie tylko ty masz problem z tym, że posty ograniczają się tylko do szkoły, domu i Internetu. Też jestem w tej grupie, ale co zrobić, takie życie. Wszyscy już tak przesyceni świętami, a ja jedynie kupiłam prezenty dla bliskich... do Wigilii jeszcze trochę, więc z choinką poczekam, ale pierniczki miałabym już normalnie zrobione... :< Tak na mnie ta szkoła działa. Hejt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zmieszany w buteleczce z "psikaczem" rycynowy i ten z czerwoną papryczką na porost ^^ może po świętach kupię sobie jakiś fajny olejek T^T ja zawsze zapominam o swoich ustach jakoś nie lubię jak się lepią od wazeliny czy kremu, bo potem włosy mi się przyklejają do ust.
      "Toksyczny dla organizmu człowieka glin jest przyswajany bardzo powoli, ale jego ilość w organizmie stale się zwiększa. Glin uwalnia się w środowisku o odczynie kwasowym. Z tego powodu nie powinno się dodawać cytryny w trakcie zaparzania herbaty..." ~ książka od chemii ^^ więc uważaj. Ja nie mam prezentu w sumie dla nikogo i pomysłów brak :CC

      Usuń