poniedziałek, 24 grudnia 2012

Meri kurismasu :3


Dobry wieczór. Midori tu.Późno już. Ktoś ukradł mi kilka godzin. Przed chwilą była 19 teraz jest 23.23 o.O
Chyba mam gorączkę, wiec notka może być bez ładu i składu. Za co z góry przepraszam.
24 grudzień. Dzień jak dzień. Tylko więcej jedzenia i nerwów. Matka posprzątała w całym domu w sobotę. Dzisiaj trzeba było zrobić to samo. Taka tradycja, podobnie jak darcie się na mnie. Ech, nieważne. Wydaje mi się, że mam gorączkę. Za 5 min się dowiem czy mam. Notka może wydawać się dość pesymistyczna, ale ja mam dobry humor :3 tylko mi gorąco ;__; Pierwszy raz zapomniałam o prezentach xD Wstałam od stołu, poszłam do swojego pokoju. I nagle, że o czymś zapomniałam, więc wróciłam się po swoje mangi :3 Jeszcze wszystkich nie przeczytałam. Tak ładnie wyglądają na półce :333 Aż/tylko 21 mang:3 Rozmowy z Yoru przy użyciu CAPS LOCKA są śmieszne. Nawet bardzo. OCH PJETER PAŻAŁSTA <3 xD Och dawno nie pisałam i zapomniałam się pochwalić prezentami (Yoru to zrobiła, to czemu ja nie :c)
Od brata i mamy mangi książkę i kocie uszka :3
Od Tonakaia (cem go jutro tu :3) wielki ładniusi kubek, czarny a w środku czerwony. Czapkę w barwach ukochanego slytherinu :3 i słodycze och i ciasto upiekł było pycha <3
Od Yoru wcierkę do włosów i okej w słoiku *.* zabawka dla kotka xD
Wczoraj obejrzałam pierwszy odcinek Soul Eatera, dzisiaj 13 :3 Faajniusie anime :3 SYMETRIA <3 i Opening <3 Ogólnie fajne. Kreska też świetna :3 (na pierwszy rzut oka może wydawać się nie fajna :c) Matka na pasterce brat z kolegami jestem sama i straciłam rachubę czasu. Brat mi wypastował glany, ja wyprasowałam mu koszule :3 Ciel wygląda fajnie z bronią ogólnie jest taaki fajny :3 Lubię Ciela :3
Jestem noł lajfem, a to co pisze nie ma sensu >.< 
chyba mój ulubiony tom :3




5 komentarzy:

  1. Ja mam mang...1...2...3...5...chyba 20 :3 Też lubię Cela :3 Mały był taki słodki >.< Jestem pedofilem :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałabym 22, ale sprzedałam jedną Yoru :3
      Cieeeel <3 on jest taki fajny <3

      Usuń
  2. Och, Soul Eater, chyba drugie albo trzecie anime jakie obejrzałam. Taki sentyment (od dziwnych rzeczy zaczynałam, nie od Sailorek, Dragon Balla i ninjy w dresie jak wiele osób). Ja mam mang trochę więcej, ale za to żadnych na gwiazdkę nie dostałam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom, połowy notki nie zrozumiałam, ale to nic! :D Takie prezenty zawsze spoko. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Joj. Keep calm and read manga <3 Ja także dostałam mangi pod choinkę, no.. i z taką małą pochwałą w moją stronę- niedługo czeka mnie mały jubileusz związany z 50 mangą na półce *zaraz się złamie pod ich ciężarem, ale to i tak szczegół*.
    Ten tom kurosza także dostałam. Jakoś tak wyszło, że musiałam trochę nadrobić od tego tomu ^^ *zakochałam się w okładce*.
    Soul Eater zamierzam obejrzeć, ale jak na razie jadę z No. 6. Swoją drogą nawet przyzwoite.
    A teraz matko boska i wszyscy święci. Bóg mnie ukarze i okara (jak kto woli), bo nie byłam na pasterce~! Oczywiście żałuję, jako osoba rzadko odwiedzająca *miejsce święte* pojawiałam się na tej jedynej w roku pasterce. Teraz moje plany przepadły. Amen Maria *o*.
    Dość tego :3. Pozdrawiam, i życzę, żeby twoja półka mangowa rozrastała się w niewyobrażalnie szybkim tempie :3.

    OdpowiedzUsuń