niedziela, 2 grudnia 2012

krótko i bezsensu

Wydaje mi się, że nie trzeba już pisać kto jest przy klawiaturze, bo można odróżnić kiedy pisze Midori a kiedy Yoru. No więc przy klawiaturze Midori :3
Dawno nie pisałam, więc chyba mam co opisywać.
W piątek byłam u Tonakai'a. Pojechaliśmy po zimowe buty. Ostatnio często gdzieś z nimi jeżdżę. Potem było śmiesznie. Znowu rosyjskie bajki. Bicie się jedzeniem i rozjechane bobry. Wczoraj, nudziłam się trochę. Grałam i zrobiłam swój budżet na PP. Muszę tylko wieczorem wydrukować. Nie umiem nikogo pocieszyć. To przykre. Chyba sobie pogram.
Ma ktoś jakiś sposób jak się uczyć słówek z niemieckiego? Nie daje rady z tym >.< może jeszcze wieczorem coś napisze.

2 komentarze:

  1. Ja tam raczej się połapię ale nie jestem pewna :) Jakie rosyjskie bajki oglądałaś? Nie pytam nawet czemu. A niemiecki to zło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostanę przy pisaniu, kto pisze xD
      School 13 fajne są na yt spokojnie znajdziesz. Lubię słuchać rosyjskiego (uczyłam się 3 lata) więc miło mi się ogląda. Mam same jedynki ze słówek z niemieckiego -.-'

      Usuń