poniedziałek, 17 grudnia 2012

psychopandy i rozwalony piekarnik



Dobry wieczór. Zauważyłam, że zwykle pisząc notkę piję coś ciepłego. Aktualnie herbata z bratka którą szczerze polecam. Jeśli kogoś interesuje to bardziej mogę pozbierać informacje i napisać o tym notkę :3 bo z głowy ciężko mi napisać dokładnie o "napoju bogów" Na weekend planuje zmianę wyglądu, jest za ponuro. Od rana boli mnie brzuch podejrzewam, że źle "zabiłam" drożdże stąd ból. Dlatego dzisiaj sobie je darowałam. Zobaczę, jak będę czuła się jutro, bo aktualnie czuję się jakby ktoś spuścił ze mnie powietrze. Mimo wszystko teraz bawię się w psychopandę i mam napad ADHD. Śpiewam, tańczę, skaczę takie tam, Lekcje minęły szybko. Byłam napisać kartkówkę. Pan zrobił niespodziankę na matmie (teraz wszyscy trzymamy kciuki żebym dostała 2) Wszyscy chcieli zwiać z angielskiego, bo miał być sprawdzian. Jeżeli wszyscy by uciekli to ja też, ale taka jedna kujonka którą lubię nie chciała iść pani przyszła i wszyscy zostali xD Mieliśmy szczęście, pani nie zabrała ze sobą sprawdzianów :3 Czyli przełożony na środę! Ciężko się pracuje we 3 na jednej książce. Wkurzają mnie ludzie którzy na siłę próbują się dopasować do reszty. Powiedziała mi Z. że ładnie wyglądam w prostej grzywce tydzień później ona w takiej przychodzi xD Kij z nią wisi mi. Wiszą mi głupi ludzie. Kupiłam prezent bratu. Niezbyt wymyślny, ale zawsze coś jest :3 Zwykły dostępny w drogerii dezodorant+żel pod prysznic w pudełku. Zapakowałam w różowy papier i leży prezent pod choinką. Mama stwierdziła, że fajnie wygląda więc mam tam położyć. No okej nie kłócę się :D
Jutro nie mam ostatniej lekcji - polskiego. W tym tygodniu przepadną 3/4 i oczywiście to nasza wina <3 i nie wystawiła ocen. Głupia nieogarnięta baba. Jak można się śmiać ze swojego chłopaka ze swoim byłym? Powoli przestaje ogarniać ten świat. I chyba dobrze kiepski ten świat.
Poleci mi ktoś fajne wciągające krótkie anime? Ponieważ co zacznę to się zniechęcam... naprawdę chce wrócić do pochłaniania anime. Ostatnio wciągnęło mnie angel beats! i mirai nikki >.< to było tak dawno..

7 komentarzy:

  1. Na czym polega zabawa w psychopandę? :3 Znaczy...czemu psycho? Trzymam kciuki za te 2 (może nawet za 3 ale jeśli twierdzisz że 2 to niech będzie 2). Ty trzymaj za mnie bo miałam sprawdzian z francuskiego i nie umiałam...może będzie 3....proszę...Ja miała prosta grzywkę ale od jakiegoś tygodnia mam na bok bo urosła a nie mam czasu ściąć... zresztą podobno mi lepiej....znaczy lepiej mi w rozpuszczonych bo jeszcze niedawno dzień w dzień miałam kucyk. Opening z Another leci..dum dum...mam na niego dziś fazę...krótkie anime....Madoka? ale to nie zbyt lekkie.....może....yh...deadman wonderland nawet niezłe.....nie wiem (zauważyłam że lubię wielokropki -_- ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koko koko wielokropki spoko :3 Piszę do Tonakaia dziwne rzeczy biegam po domu skaczę śpiewam = psychopanda :3 Lubię pandy zachowuje się jak psychol może stąd psychopanda :D *trzyma kciuki za sprawdzian Ann z francuskiego* Sama zetnij grzywkę, albo poproś kogoś po co tracić czas na fryzjera :3 ja mam aktualnie prostą (sama obcinałam) ale zaczesuje na bok ^^ i zależy od humoru jaką mam. Madoka..hm zaraz zobaczę o czym to :3 deadman wonderland widziałam ^^ nie było złe

      Usuń
    2. Kiedyś wmuszałam w siebie hektolitry tego bratka, na szczęście teraz już nie muszę. Też trzymam kciuki! Uważaj, bo w brzuchu wyrośnie Ci ciasto, albo hodowla psychopand!
      Może ona nie kopiowała, tylko to taki trend, może zwyczajnie jej się spodobało? U nas w szkole 40 osób (szkoła liczy 450 uczniów) nosi glany/martensy, a raczej nie kopiowali od siebie. Macie już choinkę, zazdrocha, u mnie nawet okna jeszcze nie umyte.
      Krótkie i wciągające anime? Nie wiem, co oglądałaś, ale zapodam :) Black Lagoon, Black Rock Shooter, ChäoS;HEAd, Deadman Wonderland, Devil May Cry, Eve no Jikan, Gravitation (yaoi power!), Level E, No.6, Ore no Imouto, Dusk Maiden x Amnesia, Zombie Loan.
      Aaa, przypomniało mi się coś, koniecznie wejdź na meila i zaakceptuj zaproszenie do redakcji Ludożercy :) Chcę zrobić test z Bloody Mary, ale trochę się boję. Trochę? Bardzo! Jestem strasznym tchórzem.

      Usuń
    3. Czemu wymuszałaś? On jest smaczny <3 No trzeba je dobrze "zabić" żeby ciasta nie było >.< dzisiaj mnie już nie boli. Wątpie, ona wszystko kopiuje.
      *wczoraj pytam się ludzi ile mają stron projektu na gegrę. Większość nie zaczęła ja mówię, że tak ok. 36. Dzisiaj tak bez niczego do mnie się odwraca na biologii i -Oooo ja już mam 36 stron projektu.
      - O jakim kraju?
      - USA
      - USA to syf. *midori wraca do pisania notatki*
      Potem sprawdzę co to za tytuły, teraz czas na ściągi z matmy >.< Już wchodzę :D

      Usuń
    4. To była jakaś dziwna mieszanka, która miała wygładzić cerę w okresie dojrzewania. Brrr!
      Jesteś PRObiotyczna! Masz ten projekt w wersji elektronicznej, chętnie sobie poczytam :) Jesteś pracowita, pozazdrościć, ja mam zrobić na angielski prezentację o jakiejś tradycyjnej polskiej potrawie, która obcokrajowcom może się wydać dziwna. Nadal nie mogę znaleźć żadne, bigos się nie liczy, wszyscy to robią. Dlatego nie znoszę projektów.
      O ile ciekawiej jest robić prezentację o Japonii niż o USA, masz rację :3

      Usuń
    5. Moja cera przeorana w szerz i wzdłuż, masakrę mam z twarzą :c Och wszystko jest w wikipedii xD (nie jestem pracowita)
      Tradycyjna polska potrawa... zapytam może jutro mamy, bo aktualnie śpi xD
      Nienawidzę tego kraju. Broni więcej niż ludzi. Och zmienił się prezydent, Japonia nie chciała się poddać a więc zrzucimy na nią dwie atomówki heheh. USA syf xD

      Usuń
    6. Yyy... Jeśli chodzi o drugą wojnę światową, to USA miało rację.

      Usuń