wtorek, 4 grudnia 2012

prośba o pomoc?



Dzisiaj notka będzie chyba wyjątkowo krótka. 
4 proponowane z bio. I fajnie :D Jutro na dwóch religiach oglądamy jakiś horror ^^ fajniusio. Wezmę kakao i będę oglądać. Ćwiczyłam plecy zrobiłam lekcje. Mały sukces, w nagrodę zjem deser czekoladowy <3
Brat dzisiaj do mnie dzwonił chodziło głównie o święta. Nie wie co "kupujemy" dla mamy. Przez kupujemy, mam na myśli on płaci a mówimy, że razem :D No właśnie, mój kochany braciszek powiedział, że mam do dyspozycji dla siebie 100 zł i mam sobie coś wybrać na święta. Nie mam pojęcia co :C Czy mangi? Czy czy czy nie wiem co. Pomocy!

3 komentarze:

  1. Znając mnie to bum wzięła jakieś gadżety mangowe, mangi i słodycze....ciebie nie znam za dobrze więc mam problem. Może masz jakiś pomysł albo "kategorię" (wiem glupie pytanie, gdybys miała, nie prosilabyś o pomoc)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .....może jakąś torbę albo coś? Albo kubek i skarpetki. Wszyscy kochają skarpetki.

      Usuń