niedziela, 29 lipca 2012

jyuusan



"Gdzieś na warszawskiej pradze
Stoi dziewczynka w chłodzie
Czerwona musztarda na brodzie" xD


Uwielbiam <3




こんばんは,  siedzę słucham kabanosa :D Piosenka kojarzy mi się z Yoru. Dzisiaj gadałam z nią przez telefon. Jest jakieś otaku, ale nie lubimy jej. Jestem zazdrosna o te metalówy z pokoju Yoru. Głupia jestem xD Ale to ja mam twoje skarpetki na nogach a ty mój sweter a nie one hahahahahahahah xD
Ta, piosenka poprawia humor :D Yoru patataja na kabanosach, woda kosztuje 7 zł, koleś wygląda jak pewien gość który skrzywdził Yoru (nie mam mojej kartki z ksywami :C)

"Aroganci, prześmiewcy, nie szanują twego zdania
Znają słuszną odpowiedź na wszystkie trudne pytania
Ich osądy, kaleczą, pozbawiają cię pewności
Starczy tych ich pereł mądrości

Z prądem rzeki płyną tylko zdechłe ryby"

Pinku znowu poszła i mnie zostawiła. Nie przeszkadza mi to naprawdę. Wolę chyba zostać w domu, niż szwędać się po dworze. Tylko niech nie robi głupot jak wczoraj..przesadziła troszeczkę. Szczególnie, że wszyscy do niej dzwonili od północy.. cóż nie będę się mieszać w czyjeś życie. Niech robi co chce.. w końcu to sie źle skończy. Wiem to. Dupek.



Kark mnie boli, gadałam dzisiaj dużo przez telefon. Najpierw z Yoru, potem z Tonakai. Tylko że w drugim przypadku było to ponad 1,5 h :3
Nie chce mi się pisać składnie, musicie mi wybaczyć ^.^
Ostatnio kupiłam z Pinku 9 filmów, zapłaciłyśmy 18 zł. Wyprzedaże wymiatają. Dzisiaj oglądałyśmy batmana. Potem może drugą część. Pinku zgubiła mój 7 tom death note -.- wkurze się i powiem jej że ma mi odkupić dwa -.- YORU SŁONECZKO NASZE KUPI MANGE <3

ivanek <3
Nie wiem już co pisać.. w nocy było mmm..mmiło.. pisaliśmy do 4 nad ranem. Wybaczył mi wszystko, cóż.. na tym też polega związek na wybaczeniu sobie żałosnych błędów. Cóż, jestem tylko słabym człowiekiem mam prawo do błędów.
Ucho znów zaczęło mnie boleć :c Pinku Panku wróci to mi zakropi.

29.12.11

O matko.. jakie to było niezdarne.
Pierwszy pocałunek.. hahahahah <33




To słucham dalej kabanosa. Może zaraz anime. Czekam na pinku panku, herbata stygnie.
Nie potrafię podejmować decyzji.
przepraszam, że robię nadzieje.


じゃ, また



2 komentarze:

  1. hah deprecha widzę trochę minęła...Wkurzyłaś mnie tym ostatnim obrazkiem :D Raito (Light) jest w moim haremie wiec nie cierpię Misy a ty mi tutaj tak dowaliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm Light <3 Yoru woli L'a ogólnie prowadzimy bloga we 2 kazała mi to napisać xDD
      Ja lubię Misę :D Szczególnie w mandze :3
      ano minęła jest już okej, tylko nie słyszę hahahahah

      Usuń