poniedziałek, 30 lipca 2012

jyuuyon










Dumdurum dobry wieczór. Jest już prawie 23 a mi się wydaje, że jest koło 20 :D
Strasznie mi się nudzi. Pinku Panku na mieście, Tonakai ma wyłączony telefon, bo mu się ładować nie chce a Yoru nie może chyba ze mną gadać. Dzwoniła dzisiaj, ale byłam na mieście i nie miałam za bardzo jak gadać. Yoru kupiłam kominek do olejków i kubek, dla mnie i Tonakai'a lampion. Duży i czerwony. Puścimy kiedyś w niebo *.* 
Byłam z Pinku Panku na koktajlach. Ja dobry jagodowy, ona jakiś gówniany shake xD
Byłyśmy dzisiaj dość długo na plaży z 5 godzin, TURBO PRZYŚPIESZACZ na nogi hahahahahha
i tak sie nie opaliłam :3 takie fajne duże fale były *.*
jedna ściągnęła mi okulary z głowy, na szczęście Pinku Panku znalazła.
Jutro po 16 mamy autobus. I do domciu :3 będę koło 21 :)


chii, najsłodsza postać jaką znam <3

Ja chce następne tomy Chobits.. nie mam kurde kasy na mangi.. przykre :C Ogólnie na nic nie mam, ale kij z tym :3
cieszę się  cieszę się cieszę się cieszę się cieszę się cieszę się cieszę się cieszę się

Tonakai jedzie jutro do swojej spoko babci, czyli w środe się spotkamy <3 Bardzo się cieszę, stęskniłam się troche.. niby tydzień, niby gadamy przez telefon.. ale i tak mi go brakuje. To chyba normalne :)


Ej Yoru.. on wygląda jak Chłopiec Otaku z mojej byłej klasy o.O

Mama wie, że stało mi się coś z uchem.. ciekawe skąd hahahhahahaha o.O Jest właśnie u ciotki, wraca w czwartek. Mogłaby posiedzieć tam z kilka dni. Wolę mieszkać sama. Przychodzi Tonakai, robimy obiad. I ogólnie jak to Yoru stwierdziła. Zachowujemy się jak małżeństwo :3
Dziwki w wulgarnych pozach przebrane za Chii strasznie mnie wkurzają.. w końcu ona jest taka kawaii *.*
Zjadłabym bobera.

Tak dla Ann, proszę Light :D

Słucham sobie Miku, 

chce środę, środę, środę <3

Zmieniłam tło, kijowe jakieś. Jutro znowu będzie czarne, bo głupio to wygląda. Jak Pinku wróci to posiedzimy na czacie. Ona znowu będzie wyzywać Niemców od hitlerów a ja będę robić śmieszne miny z Duńczykami. Chciałabym trafić na jakiegoś japończyka *.*
może bym zagadała hahahha
Strasznie duszno w tym pokoju. Nie otworze okna, bo Pinku jak wróci będzie gadać, że zimno a ja się dusze -.-

dlaczego ona jest taka śliczna *______________*



Dobranoc <3










2 komentarze:

  1. Haha...jesteś strasznie rozchwiana emocjonalnie :D
    Jakiej piosenki Miku słuchasz? I czy ten Light to dla mnie czy znasz może więcej Ann mających go w swoim haremie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem i to bardzo. Zdaję sobie z tego sprawę :)
      jedno głupie słowo impuls potrafią sprawić, że z dobrego strasznie dobrego humoru popadam w histerię i ryczę kilka godzin. Mam problemy :D ale to chyba umila czytanie bloga xD Wchodzisz i nigdy nie wiesz co będzie xD
      Obecnie w kółko Love is War *__________*
      Dla ciebie :3
      Mmm.. Light <3

      Usuń