niedziela, 22 lipca 2012

yon

Konbanwa, ludziska!

   Hehehehehehe i tak nikt tego nie czyta :3
   Tak więc dzisiejszy dzień był jak najbardziej udany. Zrobiliśmy mnóstwo boberów i tostów. A i herbata lała się wysokoprocentowymi strumieniami... Taaak, jak inba u Midorich, to inba na 100pro, zią!!!!!11


Ulubiona postać Midori :D


   Transformersy, zarówno jako kreskówka z lat 80 i gra na PS, były okej. GTA też jak najbardziej na luzie. OPTMUS PRIME!!!!!!!!!!! <dziecko Tonakai i Midori>
   A Yoru ma katarek i kaszelek, bossssko <3 W klawiaturze Midori brakuje paru klawiszy, dlatego pisanie jest dosyć trudne.Z góry przepraszam za ewentualne błędy,
  
 Tonakai pomagał Pinku Panku się ogarnąć. Jak on to ładnie określił, "ona potrzebuje mentalnego plaskacza, żeby mogła szybciej się ogarnąć". Bardzo ładnie.

" Yyy eeemmm... Ja bardzo wiele potrafię po polsku " ~ Midori Endo

   Grasowałyśmy po Chidaitoshi po nocy, puszczałyśmy The Gazette, śpiewałyśmy openingi&endingi do anime i ogólnie reprezentowałyśmy biedę.

Nie wiem o co Yoru chodzi z moją klawiaturą.. brak A, X, przecinka i shifta wcale nie przeszkadza :3
no może tylko w graniu kiedy trzeba używać wsad xD Z góry przepraszam za swoją intepunkcje.. polonistka (nawiasem bardzo spoko) uważała, że mam problem. Duży problem :3 ale 91% nie wzięło się znikąd BUJJJAAA! Niekryty.. wciąż nie przeczytał naszego elektronicznego listu. DLACZEGO! 
Tonakai ♥ 
hihihihiihihihiih :3

  Midori zabrała mi klawiaturę i właśnie udało mi się ją odzyskać...

   Aka Rokudenashi dzisiaj pije, nie wiadomo z kim, nie wiadomo gdzie, nie wiadomo dlaczego, więc pewnie jest tam też ta panna lekkich obyczajów ^.^ Bosko, bardzo bosko. Generalnie to walić to.

  Hmm nie pamiętamy za bardzo z Midori co się dzisiaj działo. Były mniejsze i większe fazy. Np Midori leżąca na stole w pozycji embrionalnej i śmiejąca się jak jakiś pies... Pozdro.  

" A ty nie masz się z kim całować! ...Przepraszam " ~ Tonakai

   A Midori i Tonakai to małżeństwo tralalalaala xD A ja jestem siostrą Tonakai :3 Jak uroczo, jak słodko, jesteśmy rodziną! KA-WA-II! <3

   Hmm Yoru, to jest ja, zostanie kiedyś seiyu. Zobaczycie. Tak bardzo by chciała...

   Fajnie się rozmawia z plakatem The Gazette wiszącym na ścianie, wykorzystując sentencje z podręcznika do rozszerzonego japońskiego <3 A teraz Midori chce klawiaturkę, więc grzecznie jej ją oddam. 

Cukinia z grilla jest smaczna :3 Nawet bardzo. Ned został u mnie w domu :c martwię się, że nie przeżyje nocy :CC i Co wtedy.. ;c
PATRZ JAK RÓG TAŃCZY PAM PAM TAŃCZY, TAŃCZY HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA XD

http://maziaj.pl/ polecam serdecznie Midori Endo :3
dem dem dem dem! :3
TO-NA-KAI!♥ :33333
 Jutro idziemy na dwór xD

na dwór, na dwór, na dwór, na dwór..
leżałam na stole.. obok mnie leżał bober z dżemorkiem.. trącałam go włosami..rzucałam się po podłodze, uderzałam ludzi w splot słoneczny, leżałam sobie na fotelu i zabijałam ludzi miotaczem ognia, kradłam radiowozy.. jadłam cukinie.. moje życie.. hm jest ciekawe xD

♥____________________________♥


Dziękujemy za uwagę Yoru twierdzi, że ma nudne życie.
Ma racje :))))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz