środa, 25 lipca 2012

kyū

Tralalala, Yoru desu :3

   Midori nie ma siły pisać, wyszła z Pinku Panku na dwór. I bardzo dobrze. Dzisiaj było dużo smutania. Midori jest przykro, że Tonakai nie przyjmuje do wiadomości różnych rzeczy. Z tego powodu i mnie jest przykro. Ale Midori i Tonakai tak bardzo się kochają, że to aż słodkie \\(=^.^=)// Między nimi jeszcze się polepszy, jestem pewna. Każdy związek przechodzi takie ciężkie chwile.

Jak się nie opowiada... to w końcu przestaje się wierzyć, że ten ktoś jest taki wyjątkowy, bo nikt cię o tym nie zapewnia.

   Dzisiaj zabawny dzień, cały czas się pakuję na obóz koncentracyjny i nie mogę skończyć. Ale moje mangi przyszły, boże, jakie szczęście! Dodali mi gratisy. Phonestrap z jakąś laską z Bleach i przypinkę z Rosją <3 Midori, zazdrość!

   Pinku Panku strzeliła parę razy Hane no Shiri w twarz. I bardzo dobrze moim zdaniem. Należało się. Zobaczymy jeszcze, jak między nimi będzie, bo jest zbyt mglisto, aby prorokować.

   No więc tak, ja i Midori wyjeżdżamy. Nie wiem, jak to będzie z notkami od niej, ale z mojej strony na 100% się nie pojawią, bo obóz koncentracyjny nie przewiduje takiej opcji
(LOL, a kogo to obchodzi? i tak nikt tego nie czyta ahahahahhahahahahahaha)

omnomnomnom :3

  
   Hmm ciekawe, czy poznam kogoś fajnego. LOL, NIE, BO TO OBÓZ JEŹDZIECKI.

   Midori Endo i Pinku Panku jadą nad morze, zazdroszczę :3 Też bym chciała przebywać w towarzystwie osób, które lubię, ale cóż, JADĘ NA OBÓZ JEŹDZIECKI -.-''

   Pinku Panku popadła w histerię i zrobiła Głupią Rzecz. Nie powinna robić więcej Głupiej Rzeczy.

S.Y.: Lubię cię.
A.R.: Ja cię też, ale jestem pijany

   Czytam stare smsy i mi smutno. Wiem, że nie powinnam czytać tego wszystkiego. Nie powinnam, nie nie. Ale czytam. Jakoś tak. Smutno.

ciach, ciach, nie wiem, co robić
   
   No to co? Nie chce mi się jechać, ale muszę. Szkoda. 

                                                                                       Oyasumi i w ogóle.
                                                                       Yoru         


Mata dareka wo
Ushinau koto kowai keredo bokura
Arukidasu yo
                  Mou hitoribocchi ni naritakunainda                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz