środa, 8 sierpnia 2012

21


meeeooow =^-^=



Witam serdecznie, na wstępie oznajmiam, że czuje się już lepiej. Gadanie i dołowanie się do 4 nad ranem spanie do 13. Potem obiad, czytanie głupich gazet. To, że nie byłam przytulana w dzieciństwie odbiło się na mojej psychice *~* Koło 15 przyszedł Tonakai. Na szczęście pocieszył mnie trochę i było śmiesznie. Jestem akordeonem! I raperem! I serdecznie polecam gre Two Worlds *-* Wciągnęłam się całkiem. 21 poziom mvahahahahah xD Jutro sobie pogram. 
NAMÓWIŁAM MAME NA KOTA!
Nie wiem czy będę go miała, zależy to od tego czy jej koleżanka ma koty. Mama na kotkę się nie zgadza, świetnie ją rozumiem. Jeeeeeeeeeeej tak bardzo chciałabym mieć kotka *_______________* cóż przekonała ją moja panika kiedy po moim pokoju zaczęła chodzić mysz -.-'' nazwałam ją Zdzisław. Czeka na nią trutka. Siedzę, jem jogurt. Jem jem jem a ciągle głodna.
Strasznie wkurzyło mnie dziecko które podbiegło do mnie na ulicy i zapytało "gdzie kupuje komiksy manga'' myślałam, że strzele jej w twarz -.- żeby to chociaż mądre było. I żebym ją chociaż lubiła np. Aka Ko jest spoko :) Pinku mnie przepraszała pewnie czytała notki na blogu..Może zaraz uda mi się obejrzeć anime. Chciałabym.. miał być sierpień z anime no!
bełkot :)



1 komentarz:

  1. Kotek :3 Mam nadzieje że go w końcu dostaniesz. Nie martw się, ja też nie mam czasu oglądać ostatnio anime :D

    OdpowiedzUsuń