wtorek, 14 sierpnia 2012

nijyuukyuu czyli japończycy, zeszyty i dobry humor.

bawi mnie to xD
Seeeeeeeeeeeeeeeeeeev <3


こんばんは, z tej strony monitora Midori :3 Humor mam dobry nie narzekam. Nie licząc tego, że boli mnie głowa i chyba mam gorączkę, ale czuje się dobrze. I to jest dla mnie ważniejsze.
Nie mam gorączki 36,4'C czyli jest okej. Mało japońsko tu ostatnio, ale to nic. I tak jest fajnie. Matko jaki bełkot. Yoru obudziła mnie o 7 rano. Twierdzi, że się przestraszyłam. Pewnie ma racje. Cóż musiałam wstać i otworzyć jej drzwi. Wyszła a ja do niej dzwonie, że ma zawrócić po uzumaki i pieszczochę. Nie chciałam żeby uzumaki zostało u mnie. Trochę się boję. Schiza o.O
Wciąż słysze piski Yoru. Cóż japończycy. To wiele wyjaśnia ;D mam nadzieje, że uda się jej nauczyć wielu japończyków polskiego. To fajne, że kogoś interesuje nasz szary kraj. Nie wiem czemu pojechałam z siostrą do miasta. Najpierw mechanik. Nudziłam się tam strasznie. Potem tesco, zaopatrzyłam się w zeszyty do szkoły. I to tyle. Super nie? :D Ale chociaż nie muliłam w domu. Wizja wspólnych następnych wakacji jest zachęcająca. Mrrr, ale to dopiero za rok :33
Siedzę oglądam anime. Tęsknie trochę. Chyba rodzina wróciła więc kończę. Oni mnie nie lubią :) おやすみ なさい 



6 komentarzy:

  1. "Rodzina mnie nie lubi" XD Ty przynajmniej oglądasz anime a ja dostałam zastoju :( Mniej lub bardziej japońsko- i tak jest fajnie. Powrotu do zdrowi (mimo że w końcu nie jesteś chyba chora :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jestem :D Ale serio mnie nie lubi. Siedziała w pokoju jadła kolacje a ja w innym pokoju oglądałam anime. Nikt mnie nie zaprosił. Zastój minie. :)

      ~M

      Usuń
  2. A jeśli chodzi o Vassalorda i mojego tate...powiedzmy że ja spaliłaby,m się ze wstydu a tata nie wiem co by pomyślał :D nic by mi nie zrobił ale wiesz....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Vassalorda - niedoświadczone oko starszego pokolenia raczej nie wyłapie homoseksualnej ai w mandze :3 Ja mam w domu yaoi, Liberty Liberty!, które szczerze polecam i nikt nie ogarnął, że to o homoseksualistach ^-^ zresztą, czy to powód do wstydu, pokazywanie, że się jest tolerancyjnym? Homoseksualizm jest jak najbardziej normalny, tylko kościół katolicki próbuje zrobić z tego nie wiadomo co, boli mnie to ^-^

      ~ Yoru

      Usuń
    2. Dobrze prawi polać jej tymbarka do kielona :D
      ogólnie Yoru to zachowujemy się jakbyśmy miały rozdwojenie jaźni XD

      ~Midori

      Usuń
    3. Tymbark z kielona i inba o 4 nad ranem <3

      Usuń