niedziela, 19 sierpnia 2012

sanjuyon: telefonowanie, z Supaidā Seiryūki na gg rozmawianie na dworze przebywanie.

mrrrr *-* giiiiń dwulicowy dziadku!

добрый вечер

dzień jak dzień. Koleś z którym zamieniam się klasami w końcu odpisał. Jutro jadę do LO się przepisać. Trzymajcie kciuki żeby wszystko się udało. Chce zamienić się klasami. Może nie jestem zbyt towarzyska, ale jedną dobrą znajomą z gimnazjum chciałabym mieć. Supaidā Seiryūki jest taką znajomą. W trzeciej klasie straciłam z nią kontakt, bo pojawił się Tonakai ale nie żałuje. Niedługo rok jak rozmawiamy :D
Jutro rano do miasta, muszę wcześnie wstać. Jakoś po dziewiątej jedziemy o.O jak siostra będzie chciała iść np. do ciotki to powiem, że ma mnie zawieść do Yoru. Zrobi mi kawaiiaste kocie uszka z włosów :33
Oglądam Cejrowskiego i nie wiem o czym piszę. Kurde nudna jestem. Gadałam dzisiaj z Tonakaiem hahahah pośmiałam się trochę. Gadaliśmy tylko godzinę i w zasadzie o niczym. Potem śpiewałam siedząc na podłodze "rozwaliło mi piekarnik! rozwaliło!'' przed chwilą przyszedł do mnie chłopak mojej siostry i coś gadał xD hahahahah nic do niego nie mam jest spoko i nie rzuca się jak ona. Miał problem z nowym telefonem to pomogłam. Ogólnie kłócą się xD
Potem z Pinku na spacerze. Było okej, mulenie na chodniku. Mam dziwne sny ;) grunt że z Tonakaiem :3 miiiło :D Niedługo pewnie pojadę do Yoru. Po 23 dowiem się co i jak z "moją wyprowadzką'' na kilka miesięcy. 
спокойной ночи




4 komentarze:

  1. Chyba zapadłyście na to samo, co większość gimnazjalistek w necie - gifosnapepotteromanię 0_0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhahahhaha? "gifsonapepotteromania" -.-''
      po prostu bardzo lubię Snape'a, więc nie rozumiem o co ci chodzi.. ech, no tak jestem głupią gimnazjalistką która robi to co wszyscy pozerka taka... heheheheh :33 co z tego, że gimnazjum już skończyłam ^.^

      ~ Midori

      Usuń
  2. Potter, Potter everywhere :3 Ty też masz problemy z starszą siostrą? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D ano mam, ale na szczęście już pojechała :33

      ~M.

      Usuń