czwartek, 16 sierpnia 2012

sanjuichi, czyli smutanie, przeznaczenie, miłość i strata

Yoru desu, mochiron \\(=^.^=)//

Aishiteru!


   Okej. Nie wiem, co dzisiaj mogę napisać, ale jednak coś napiszę. Hmm. Dzisiejszy dzień jest jednym z najbardziej przygnębiających dni tych wakacji, przynajmniej dla mnie. No dobra, przesadziłam. Zajmuje gdzieś tak 5 miejsce. 
   
   Jak już w tytule notki widać, dzisiaj smutamy. Ja z tego powodu, co wczoraj + siedzę sobie i nagle słyszę jego głos w mojej głowie. Wtedy było fajnie, przytulaliśmy się i gadaliśmy miłe rzeczy. No i te ładne zdanie, które wypowiedziałeś. Bardzo ładne. Ale przeznaczenie nie istnieje. Naszą przyszłość kształtuje teraźniejszość i wybory, jakich dokonujemy.

  
Midori Endo :3 
17:56:22
 mirai nikki 
17:56:33 
wybór tingilinili przyszłość się zmienia 
17:57:09
 "Lepiej umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach"





 Hahaha uhi hihi ha uhi ha ha. Znowu jest źle. Mam nadzieję, że z Midori i Tonakai będzie lepiej. Ale poprawa mojej sytuacji... Nie. Raczej zostanie tak jak jest. Kocham niewłaściwe osoby. I nie będę się już starać. Nie będę już kochać. Bo kończy się to o tak, o właśnie tak, jak teraz.

    "Boli, kiedy cię widzę, jednakowoż, jakimś sposobem, muszę spojrzeć jeszcze raz"

   Oglądam Ao no Exorcist. Podoba mi się. Mephisto spoko koleś. Nic dodać, nic ująć, jak na chwilę obecną.

   Jem wafle ryżowe. Generalnie to jem kanapki z wafli ryżowych. Smaruję jednego wafla dżemem albo miodem i przykrywam drugim waflem. Wafle z miodem smakują jak te płatki nestle cheerios, czy jakoś tak. Te z tą psychodeliczną pszczołą w sweterku, no.

G-G-Ganta fight!


  

Yubisasi de osiete yo, kimi no me niwa mieterundesyo


  
 Przepraszam Ann. Nie mam nastroju na pisanie wesołych notek.

  

 No kurde muszę coś dodać~~!, czyli edit #19:30
Jop, to ja jestem ta z niższego gatunku!

 Midori Endo :3 
19:25:57 
jestem jak shion a ty nezumi :) pomogłam ci i wyrzucili mnie z fajnej chaty

 Jesteśmy Hannibalem i Jokerem ^-^

 Midori Endo :3 
19:27:32
 sama jestem szaleńcem więc się dogadujemy eeej 
19:27:32
 ja joker ty hanibal i gut


 Nie mam wielu przyjaciół, generalnie to została mi tylko Midori, ale uwielbiam ją. I niech tak zostanie. Bo jest wspaniale.

 

4 komentarze:

  1. Ten post jest jakiś dziwny D:
    Który odcinek Ao? Całkiem mi się podobało, zwłaszcza okularnik pod koniec.
    http://fandemonium.pl/7551/Rodziny_sie_nie_wybiera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co rozumiesz przez słowo "dziwny"...?
      teraz już 3 ^-^ Rin Rin Rin <3

      ~ Yoru

      Usuń
  2. Ao no jest świetne :) Osobiście wole Yukio (jestem chyba jedyna) ale Mephisto i jego różowa limuzyna też są świetni. Nie wściekam się bo ostatnio sama mam nienajlepszy nastrój...więc powiedzmy że rozumiem...o boże 2 dni mnie nie było, ale mamm zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś jedyna, co woli Yukio xD Myślę, że świat otaku dzieli się na połowę - team Rin i team Yukio :DD
    Eins, zwei, drei!
    Sierpień i słonce... Przygnębiająca atmosfera, czekam na zimę <3

    ~ Yoru

    OdpowiedzUsuń