piątek, 10 sierpnia 2012

23



" Sklej mały statek, wlej wody, dorzuć trochę piasku i poczuj morze" 
~ mądrości pomarańczowego frugo



Tu Mirori, Yoru suszy włosy, bo o 17 wybiera się na ognisko. Na które ja nie idę, bo nie mam ochoty patrzeć na tych wszystkich żałosnych ludzi. Będzie okej, Tonakai, anime, Two Worlds ewentualnie Daemon Vector. Ostatnio polubiłam gry i zabijanie potworów. Tak i dobrze mi z tym. Siedzę, piję oranżowe frugo. I czekam na obiad. Zapach cynamonu. Po wczorajszej pracy bolą mnie ręce i nogi, ale fajnie było. Ciężko, ale fajnie.  Wieczorem mniej fajnie. Znowu kłótnie o głupoty. Położyłyśmy się z Yoru spać po 1 zasnęłyśmy po 3. Przykre trochę. 

   Tutaj Yoru. Co do ogniska - żałośni ludzie, a i owszem, są, ale niektórzy naprawdę reprezentują przyzwoity poziom intelektualny. Zresztą, ci bardziej żałośni ludzie nie są tacy żałośni, jak gimbusiarskie dzieci ^.^ Aczkolwiek rozumiem Midori. Jak zaczną się pojawiać plastiki, skończę zabawę w ogniska. 
   Wczoraj było całkiem okej, pomijając zwyczajowe akcje w wykonaniu pana Takoizu Tonakai. Irytuje mnie to, ale w końcu nie ja z nim jestem, tylko Midori. Skoro go kocha, to bardzo dobrze. Boję się tylko, że to może w końcu całkowicie wyczerpać ją psychicznie... A wtedy nie ręczę za siebie.
   Pinku Panku była, próbowałyśmy gadać z obcokrajowcami, ale Midori ma dupny internet i nie ogarniał. Potem ja i Pinku wyszłyśmy na wieczorny obchód wioski. Lukrecja jest niedobra, a fuj. Kisiel frugo już tak. Dostałam od Midori gadżety z łÓsstoku, kubek i kominek ^.^ Milusio.
   A od Pinku dowiedziałam się paru nowych rzeczy o Aka R., obrzydliwe, serce boli ^.^ No i z mojej strony to tyle, czy Midori chce coś dodać? Tak. No więc papa.

midori chce lame.

3 komentarze:

  1. Japońsko tu:) Dodaję^^ Mogę liczyć na to samo?:)

    WWW.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogniska :( Nie przepadam za tego typu imprezami. Co do gier to nie tylko ty Midori lubisz pozabijać potworze ścierwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam za żadnymi imprezami. Nie bawi mnie to.
      Jeah! Nie jestem sama! Zabijanie potworów wielkim mieczem to coś co lubię <3

      ~Midori ^.^

      Usuń