sobota, 11 sierpnia 2012

nijugo

Jeżeli nie wiecie jak nas zobrazować
Gumi wygląda trochę jak Yoru
A Miku tutaj jak Midori :)


Konnichiwa!

   Juuuuuuu teraz pisze Yoru, która ma fazęęęęęęęęęęęęęęę~!
   Dobra, już się ogarniam. Midori skleiła sobie palce Kropelką, Superostre nożyczki też. A teraz poszła po rozpuszczalnik. O, przyjechała siostra Midori, Orando Kuro :3 Jest dziwna...
   Hmmm Onii Yukai <3 No i Shinitagari Lena... I One Day LAMY! Eargasm.
   Czemu nie kupiłyśmy spodenek DIY w rozmiarze 41?! Co z tego, że nosimy 35 i 38 :3 one były takie cudowne... czarne, wybielone... Ahhhh artyści <3 Nie, a tak serio to  niektórzy powinni pomyśleć, zanim coś wystawiają... Żal ból ubóstwo.
   Wczorajsze ognisko koko koko było spoko. Wszyscy się tulili <3 

"Rozdaję miłość!"
~ Yokina Marukoni

   Siedziałam z godzinę z Kimyona Yagi, a on mnie tulił, nadal nie wiem dlaczego, aczkolwiek było miło. Później długo, ale krócej z Nikochin Dai Saishi. Hmm no i Yokina Marukoni trzymał mnie za rękę. Milusio, było spoczi, uwielbiam tych ludzi.
   Chohatsu no Shaman przesadził :3 A że ma z 198cm wzrostu, trudno go było doprowadzić na przystanek, ale kumpli się nie zostawia :)

"Jestem waszym ziomem, jak jakiś chłopak was skrzywdzi, 
to dajcie znać, wpier.. mu"
~ Nikochin Dai Saishi

   Ogólnie było milusio i wspaniale... Ale obie z Pinku Panku stwierdziłyśmy, że ognicha bez Aka Rokudenashi to nie to samo... Cóż. 

   A dzisiaj... Takoizu Tonakai jest przewrażliwiony na swoim punkcie, tak moim zdaniem. Zbytnio  personalizuje się z męczennikami ze swoich książek. Ja bym nie wytrzymała z takim kimś, ale chyba już to mówiłam :3

   Czekam na 7 tom Kuroshitsuji, bo chcę tomik z Lalkarzem :3 
                                                                                                 I to tyle, jeżeli chodzi o Yoru :)


Witam, tu Midori. Siostra wbiła. Prostowałam jej włosy. Dała mi kase. Może kupię mangi, ale nie jestem pewna...  ech głupio. Z Tonakai już chyba okej. Sprzedaje Yoru "Alicje w krainie serc'' nie chce tej mangi kupię sobie za to np. Chobits <3
Umc umc, zaraz na dwór. Chyba? Pinku się spóźni. Skoki temperatury. Ogólnie dziwnie mi.Hm z tego co dziewczyny opowiadały twierdzę, że wczorajsze ognisko było jak maławielka parada wnci.

3 komentarze:

  1. Yoru, trochę wybiegasz z tym 7 tomem, za to 6 jest już za tydzień! Czytałam pierwsze 3 tomy Alicji i uważam że bardzo sympatyczna manga :D Moja siostra chce ją mieć :D Sprzedaj mi! Sprzedaj mi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wybiegam, ale Lalkarz to postać, którą kocham po prostu ^.^ Byle do października. Nie kupuję wystkich tomów Kuro, tylko te, na które akurat mam ochotę - anime jest z grubsza takie samo, jak manga, więc żal mi trochę kasy na historię, którą już znam :3 A, że Midori kupuje wszystkie tomy, to mogę sobie poczytać. A jak nie, to Otaku Shonen mi da :3

      Eeeeeeeeeeeej, to ja kupuję Alicję >.< xDD

      Nawiasem mówiąc, taka ciekawostka - na sklepie Gildii Kurosz wychodzi wcześniej niż na yattcie \\(=^.^=)//

      Usuń
  2. Kropelka jest straszna, mnie też kiedyś wciągnęła w pułapkę. Potem nie ma czucia w palcach, brrr.
    Też chciałabym nosić taki rozmiar spodenek, co Wy, ech. Zbiorowe tulenie, a co było na naszym ognisku... To chyba taka żelazna atrakcja ogniska. Lalkarz jest najlepszy, szkoda, że w mandze nie będzie słychać jego głosu XD

    Szkoda, że sprzedajesz. Porównanie do parady równości mnie powaliło, chyba masz rację.

    OdpowiedzUsuń