piątek, 10 sierpnia 2012

nijyuuyon

uroczy włochy :3


 こんばんは ^-^

Tutaj Midori. Yoru jest na ognisku. Nie bawi mnie to, nie chce tam być. Dobrze mi w moim pokoju. Trzynaście par oczu patrzy się na mnie ze ściany. Rysunki, lubię je większość rysowałam rok temu. Cóż, przez dłuższy okres czasu oddawałam rysunki i dobrze mi z tym :) Miło sprawić komuś przyjemność swoimi bazgrołami. "Jesteśmy jak dzieci". Nie wiem o co chodziło Yoru z tym wykańczaniem psychicznym. Ja wykańczam sama siebie. Nikt w to nie ingeruje. 
Ja sama, ja egoistka, ja samodzielna.
Słucham pierwszego openingu Mirai Nikki. Który szczerze uwielbiam. "Nie wracanie" Yoru do domu dzisiaj nieco mnie zirytowało. W końcu po to dałam jej klucze, żeby wróciła o której chce. Gdzieś, mam to żałosne ognisko.
Pinku jak zawsze się spóźniła, miała przyjść po pannę Yoru przed 17. Była 24 po. 
Ja leżałam sobie w łóżku i czytałam "Uzumaki'' Yoru... ja nie mam żadnych nowych mang. W mojej kolekcji wcale nie ma ich tak dużo :c jak na razie tylko 17. Nie wiem czy jest w sumie sens kupować mangi. Są drogie. Przeczytam je raz i tyle. Kuroshitsuji IV nie było czytane ani razu.. kupiłam je bo chciałam mieć. Wcześniej pożyczył mi je kolega z klasy. Strasznie śmieszny tom więc kupiłam. Od czerwca śmierdzi nowością.
 Hahahahah, zmieniłam temat. No więc leżałam czytałam mangę. W między czasie strasznie bolała mnie głowa. Tonakai kazał mi się położyć. Jak zawsze strasznie się martwi :3 No więc odłożyłam mangę i próbowałam spać. Trwało to jakieś 10 min. Potem przyszedł elektryk i było za głośno by spać. Trudno. Pośpię w nocy. Chyba czas na earl greya. Mam pomysł na książkę/opowiadanie. Może zabiorę się za pisanie. Będzie to chaos. Nie nadaje się chyba do tego.
A teraz pytanie do naszych uroczych czytelniczek, czy mam zmienić wygląd? 
Jest chyba trochę za ponury... Yoru pewnie myśli inaczej.. ale cóż.Obie chodzimy w glanach, ale czarny jest nijaki według mnie.
I proszę o polecenie jakiegoś anime. Ostatnio wszystko mnie nudzi. 
Jestem szarym nudnym człowiekiem.


''Kochając i się złoszcząc znosisz to cierpliwie
Ja też cię bardzo kocham, tylko trochę autystycznie''
~luxtorpeda - autystyczny




じゃ, また , おやすみ 



fajnie by było spróbować czegoś poza pocky ^-^

6 komentarzy:

  1. Jeśli te kit katy cie interesują to spróbuje poszperać w necie i załatwić pare egzemplarzy;D moją stronke na której teraz zamawiam japońskie jedzenie przerabiają,więc może dodadzą jakieś fajne słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kit katy to moja główna motywacja wyjazdu do Japonii. Ponad 50 smaków! Ulubione batony :3
    Na mnie ze ściany patrzy szkielet żaby, niestety, nie ma on oczu. To jedna z niewielu rzeczy, jakie umiem narysować (a właściwie przerysować). Pierwszy opening jest genialny, mam go jako dzwonek w telefonie, ale drugi to jakaś porażka, nie dość, że Japończycy nie za bardzo potrafią śpiewać po angielsku, to jeszcze pełny tekst stanowi spoiler. Tak z ciekawości - czytam blog od niedawna i trochę się nie orientuję - Yoru to Twoja siostra? Ja mam tylko 26 mang, dla mnie jest sens ich kupowania, czytam je wiele razy, ale cóż, każdy ma swoje zdanie. Trochę szkoda, że emowałaś samotnie w pokoju.
    Wygląd bloga jest ok, ale masz rację, po jakimś czasie może trochę przygnębiać. Nie wiem, jakie anime oglądałaś, ale polecam Baccano!, Ergo Proxy i Shiki.
    Może jednak będziesz pisać, chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, nie siostra. Nie przyszło mi do głowy, by przeczytać pasek z boku -_- Ale ma Twoje klucze?

      Usuń
    2. Hahahahah, to już jasne, że nie siostra :) Dałam jej klucze jakbym poszła spać, żeby nie czatowała pod drzwiami. Ja podobno umiem rysować. Też mam pierwszy opening jako dzwonek *.* a co do drugiego niestety masz racje -.-
      może spróbuje niedługo przeczytać jakąś mangę jeszcze raz teraz muszę przeczytać uzumaki żeby oddać yoru bo boję się to trzymać w domu o.O Ergo Proxy i Shiki próbowałam oglądać.. ale nawet nie skończyłam pierwszego odcinka :c

      ~Midori

      Usuń
  3. Jak ci się podoba Uzumaki? :D Ja wczoraj kupiłam 3 pierwsze tomy Ranmy 1/2, nie wiem jak się wyrobie z kupowaniem tego wszystkiego bo jeszcze czekam na Pandora Hearts i Doubt :D Kit Kata też chcę :D Wygląd jest w porządku jak dla mnie, nie przytłacza mnie wcale ale jeśli masz ochotę na zmianę to ja cię nawet do tego zachęcam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. < był wspaniały, długi komentarz, ale oczywiście nie potrafię obsługiwać komputera Midori <3 >

      Uzumaki... Spoko do połowy, mało wciągająca schiza zaczyna się mniej więcej od połowy, kiedy pada tekst "Ten tajfun się w tobie zakochał". Koniec wygląda, jakby autorce przestało się chcieć dalej tworzyć tą mangę, chodzi mi o fabułę. Aczkolwiek, Uzumaki oceniam na plus. Dalsze przygody Harry'ego Pottera bez blizny, prawda? Shuichi to tak naprawdę Harry Potter, wygląd nie kłamie :3
      Ranma... To jest ta manga Egmontu z dziwnym motywem Pandy w fabule? xD
      Kit kat nie jara mnie tak jak Pocky :3
      Ja tam wygląd blogaska lubię, nie cierpię zmian... Ale jeżeli Midori chce coś zmienić, to koko koko luzik spoko. W końcu to ona jest adminkiem, ja jestę informatycznę amebę \\(=^.^=)//

      ~Yoru

      Usuń