wtorek, 14 sierpnia 2012

nijuhachi, czyli DUM DUM DUM OHAJOŁ, RAUSEN KOMMEN INS KOMOREN, sweter i tralalalala kocham Japończyków

   Ohayo gozaimasu Yoru desu. Hajimemashite \\(=^.^=)//

Mój Hannibal <3


Wróciłam do miasta. Zjadłam pseudosałatkę z pomidora i fety, wypiłam herbatę i włączyłam komputer. Zasnęłam przy endingu do pierwszego odcinka Higurashi no Naku koro ni :33

   A dzisiaj nic nie jem poza 4 pierogami i sałatką, bo jestem gruba i grubo wyglądam w swetrach :-)

Mrrraśny Hannibalek <3




ALE JA NIE PISZĘ UNICODEM!! 

   Co tam jeszcze do wczoraj... Mało się nie zabiłam jak wracałam pod Menoę, bo się potknęłam i upadłam jakieś 7cm od wystającego z ziemi uszczerbionego konara :33 Czy to nie milusie.

   Why so serious, son?

   Lubię chodzić przez tą puszczę do Menoy. Bo jest fajnie :3 Jestę obieżyświatę!

   Poznałam fajnych Japończyków i piszemy ze sobą maile <3 Misaki nie chce mi wysłać mang, więc niech spada na drzewo ^-^ Ale Yuriko jest fajna i chce się uczyć polskiego w zamian za lekcje nihon-go :33

Boskiiiiiii <3


   Cóż, dzisiaj wcale nie jest ze mną lepiej, jak już, przyjacielu, spostrzegłeś na poprzednim, tym stypowym, ognisku, łatwo mnie urazić, jak mi na kimś zależy. Ale pewnie, skurwieluj dalej, co ci tam. Kiro no Me Mesu w końcu ma usta jak Joker, więc nic jej nie ruszy ^-^ Ból ból krzywda krzywda.

   Ojciec mnie zdziwił, przywożąc 1 tom Vassalord o.O Misaki mówi, że w Nihon ta manga jest na tyle niepopularna, że wcale o niej nie słyszał. Jak na razie bardzo podoba mi się kreska. Z tyłu wyraźny napis " DLA DOJRZAŁYCH CZYTELNIKÓW " - zdarłam ^-^

   Zastawia mnie, dlaczego taki wspaniali faceci jak Yokina Marukoni nie mają dziewczyn o.O Serio. To dziwne, bardzo dziwne... A raczej smutne :C

   A ja też nie mam chłopaka, bo kocham skurwieli :333 Tam da ra ram dam dam.

Taka tycia aluzja co do Kiro no Me Mesu :33



   Zenbu atashi no monda wa dare ni mo watasanai no

kocham Cię?
  

2 komentarze:

  1. Nie zrozumiałam zdania na niebiesko...:D Higurashi pierwsza serie mam za sobą i podobała mi się tylko momentami. Reszta mnie nudziła. Ale opening jest niesamowity *.* Miłego czytania Vassalorda, tez bym przeczytała ale nikt nie ma a samej nie chce wydawać kasy :D Zresztą jak tata zobaczyłby shounen-ai to by nie wiem co zrobił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co by zrobił, to tylko manga :c Jak na yattcie pojawią się piórniki to kupię sobie Vassalorda mnie higurashi też mocno nie wciągnęło, ale co do openingu masz racje jest niesamowity :D

      ~Midori

      Usuń