niedziela, 12 sierpnia 2012

nijuroku



Taralalalalalalalalalalalaaaa!

   No i znowu pisze Yoru ^.^ Wiem, że mnie kochacie, hahahaha.

   Noc przeminęła dosyć... zabawnie. Koko koko siostra Midori spoko, nie wiem czemu Midori za nią nie przepada. Jest zabawna. Chociaż... Dla Endo może być irytujące, te całe słuchanie aluzji co do Tonakaia :33



   Mroczny rycerz oglądnięty, cały czas się śmiałyśmy. No bo Batman robi dziwne oczy i ma jakiś taki dziki głos... A Joker jest mójmójmójmój <3 Chociaż, gdybym miała wybierać sobie faceta, wybrałabym Hannibala Lectera :3

   Cała noc przegadana. Midori ma burdelskie światełka w pokoju :D No i od dziś przestaję przeklinać, bo poważnie mnie to irytuje.

   A wczoraj wieczorem turlanie się z górek przy domach wraz z Pinku Panku i Midori xD Zostałam zglanowana w twarz przez Midori. Ale to nawet nie bolało hahahaha. No i siedziałyśmy z naszym ziomem Aka Ko. Będzie ładniejszy niż Aka Rokudenashi, ale boję się, że wyrośnie na podobnego dziwkarza ;_____;

   Aka R. wraca dzisiaj. Ciekawe, czy plan Pinku wypali, czy Aka Rokudenashi będzie wolał spotkać się z Kiro no Me Mesu ^.^

Tu Midori. Yoru wyprostowała mi moje "długie" sięgające z tyłu trochę przed talie włosy. Cóż czuje się trochę dziwnie zwykle są jakie są, ale podoba mi się. Mroczny rycerz.. mrrr Joker *.* 
Znikający ołówek :3 Hihihihihihihi już wszystko okej. Mam proste włosy. Idziemy na spacer. :D


3 komentarze:

  1. "burdelskie światełka" XD to znaczy jakie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda siostra jest fajna, o ile nie jest nasza, to zawsze tak działa.
    Nie mogę z tego gifu ^^
    Faktycznie, to trochę burdelskie, to taka jakaś dziwna moda, czemu wszyscy je mają? Podzielicie się ze mną? :c To się chwali, że przestajecie przeklinać, moja mama byłaby z Was dumna, proboszcz także.
    Długie, też bym chciała takie.

    OdpowiedzUsuń